Onze Algemene  Voorwaarden

 

Wat kan u als klant verwachten? 

– prijzen inclusief BTW

– géén bezorgkosten boven € 35,00

– eenvoudige betaling

– wij beloven uw producten te leveren binnen de 5 werkdagen (als ze voorradig zijn bij de bestelling).

Levering wordt uitgevoerd na betaling van de goederen, tenzij dit anders werd afgesproken.

Wij leveren zowel aan particulieren, verenigingen als bedrijven , enige voorwaarde is meerderjarig zijn (18 jaar)

Wij versturen geen pakketten naar postbussen.

De vermelde prijs is altijd inclusief Btw

Er is geen minimumhoeveelheid bepaald, het is wel aangeraden om de wijn per 6 flessen te nemen , daar de meeste cantina’s de flessen  per 6 verpakken in een doos.

U betaald geen transport vanaf 35€, Onder dit bedrag betaald u 6,5€ transport kosten

De kosten voor bezorging worden in de order automatisch opgeteld bij de productprijzen.

-Wij leveren ook in Nederland.

  Voor leveringen naar Nederland  kan men in afspraak de levertijd bepalen, dit met een max. van 7 werkdagen.

  Vanwege hogere transportkosten rekenen wij altijd € 8,95 ongeacht de ordergrootte.

  Bestellingen dienen altijd een veelvoud te zijn van 6 flessen.

Wij bezorgen de levering zelf in de grote omtrek van Antwerpen , maken gebruik van trasportfirma’s voor verdere lokatie’s.

Voor leveringen naar Nederland wordt er gebruik gemaakt van Post.nl als transportpartner.

Om de aflevering soepel te laten verlopen, stellen wij het op prijs als de wijn mag worden geleverd bij buren of buiten kan worden achtergelaten. Gelieve dit aan te geven bij uw bestelling.

Hoe kan ik wijn bestellen?

U kunt wijn in uw winkelmandje plaatsen m.b.v. de button bestellen.

Alle bestelde wijnen worden in uw winkelmandje geplaatst, waarvan u de inhoud kunt bekijken m.b.v. de button winkelmandje in de navigatiebalk.

Als uw bestelling compleet is kunt u doorgaan met de button adresgegevens onder het gepresenteerde winkelmandje.

Om vervolgens Naam, Adres, Woonplaats etc. te kunnen invullen

Daarna kunt u met de button order plaatsen de bestelling aan ons doorsturen.

U ontvangt automatisch een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.

Hoe werkt de betaling?

Wij verzoeken u aan te geven of u met credit card wilt betalen of via bankoverschrijving. 

U kunt uw voorkeur aangeven met de button adresgegevens onder uw winkelwagen.

Als u kiest voor overschrijving vermelden wij ons bankrekeningnummer op de order die wij u per email toezenden.

Indien op de website onjuistheden staan vermeld, stellen wij het op prijs indien u ons daarvan in kennis stelt. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk verhelpen. Deze onjuistheden kunnen voor ons aanleiding zijn de bestelling niet uit te voeren.

Uitverkocht?

Aangezien wijn een beperkt leverbaar natuurproduct is kan het voorkomen dat deze is uitverkocht.

Specifiek jaartal?

Het vermelde jaartal kan inmiddels veranderd zijn.

Wij verzoeken u vriendelijk om, wanneer u een specifiek jaartal wenst, dit in de opmerking aan te geven.

Uiteraard zullen wij zo snel mogelijk de informatie op de website aanpassen.

Kan ik de wijn retourneren?

Alle gekochte wijn bij La Tuscia kan worden geretourneerd.

Wanneer u wijn retour stuurt, zullen wij, na ontvangst van de retourzending binnen 10 werkdagen, het aankoopbedrag aan u terugstorten.

De kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender en worden derhalve niet door La Tuscia vergoed.

Retourzendingen worden alleen als volgt in behandeling genomen:

Stuur een e-mail naar : info@latuscia.be

Vermeld in de e-mail het ordernummer en het product;

Verpak de wijn binnen 10 dagen (wettelijke zichttermijn) in originele verpakking dusdanig dat beschadiging bij terugsturen wordt vermeden;

Zorg voor voldoende frankering. Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd;

Geef in de mail uw bankrekeningnummer door waar het bedrag op gestort kan worden (i.v.m. snelle afhandeling).

Producten kunnen gefrankeerd worden geretourneerd naar onderstaand adres:

La Tuscia

Vogelweide 11 

2910 Essen 

 

Het pakket moet binnen 7 dagen na de aanmelding per mail bij ons binnen zijn. Als het na die termijn binnenkomt kunnen we de retourzending niet meer accepteren.

Voor meer informatie verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Dit kan per mail, per contact bericht via onze site

en uiteraard ook telefonisch:  +32 (0) 478.20.68.50

Eenmaal dat u een bestelling heeft geplaatst zullen wij u regelmatig een nieuwsbrief sturen. Indien u hier geen prijs op stelt kunt u dit aangeven bij de nieuwsbrief. Wij verwijderen u dan uit ons bestand.

UA-108011589-1